OBCHODNÍ PODMÍNKY

Obchodní podmínky

Obchodní podmínky platné od 1.1.2016 společnosti (poslední úprava byla provedena dne 31.5.2022)
Daniela Stredáková
Krásnolipská 275/9
408 01 Rumburk
IČ 68277326
pro prodej zboží prostřednictvím eshopu provozovaného na internetové adrese www.newbag.cz

Žádáme Vás, abyste nakupovali uvážlivě.
Zboží, které nabízíme, je nové.
Věnujte dostatečnou pozornost popisu zboží.
Není možné provádět nákupy pod více uživatelskými jmény a následně tyto nákupy spojit v jeden. Pokud si přejete ušetřit na dopravném, nakupujte pod jedním uživatelským jménem.
Barva výrobku nemusí přesně odpovídat vyobrazení. Rozdíl může být způsoben technikou fotografování nebo typem vašeho monitoru. Děkujeme za pochopení.
Pokud máte nějaké připomínky ke zboží nebo obchodu, prosím, kontaktujte nás!
Objednávku lze provést jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník. Registrovaným zákazníkům nabízíme při další objednávce slevu, která se zobrazí při dalším přihlášení do eshopu.
Ve spolupráci se Zásilkovnou nabízíme zasílání zboží na výdejní místo nebo na Vaši adresu. Čekejte na sledovací číslo!

Pokud na konci objednávky nezaškrtnete souhlas s obchodními podmínkami, objednávka se neuskuteční!!! 
 
 
PLATEBNÍ PODMÍNKY
Na platbu čekáme 7 dní od uskutečnění objednávky. Po tomto čase se objednávka stornuje. Pokud z jakéhokoliv důvodu nestihnete platbu provést, vždy nás o této skutečnosti informujte emailem.
O přijetí částky na náš účet Vás budeme informovat.
Pokud jste zvolili formu úhrady převodem, žádáme Vás o úhradu objednávky na číslo účtu 340639003/0800. Jako variabilní symbol použijte číslo objednávky.
Zboží se odesílá až po přijetí platby na náš účet. Chcete-li urychlit dodání zboží, zašlete nám potvrzení o platbě.
Zboží lze koupit na dobírku. Pokud zvolíte tuto možnost, žádáme Vás o včasné vyzvednutí zboží, aby nedocházelo k naúčtování dalších poplatků spojených s opětovným zasláním.
Máte účet PayPal? Jedná se o světově nejrozšířenější a nejbezpečnější platební bránu a je zcela v češtině. Používá ji mnoho e-shopů a umožňuje bezproblémové platby ze zahraničí i do zahraničí. Pokud účet nemáte, není nic jednoduššího, než si ho zřídit zde. Po zadání svého jména, příjmení a emailové adresy si zvolíte heslo. V následujícím kroku zadejte úplnou adresu a telefonní číslo, přečtěte si obchodní podmínky a zaškrtněte souhlas s obchodními podmínkami. Po vytvoření PayPal účtu a přihlášení se do administrace lze získat potřebné údaje v sekci "Nastavení" - ozubené kolečko vpravo nahoře. Budete vyzváni k zadání čísla účtu, popř. můžete zadat i platební kartu. Od této chvíle již můžete nakupovat, i když jste na účet nevložili žádné peníze... Vaším číslem účtu je pouze email, který jste na začátku registrace zadali. Email, který používáme v platební bráně my, je nowdan@seznam.cz.
 

REKLAMACE

Zákazník má možnost využít lhůtu k uplatnění práva z odpovědnosti za vady prodané věci, a to v době do 24 měsíců od převzetí zboží. Záruka se vztahuje na všechny zjevné a skryté vady zboží, které nejsou slučitelné s jeho funkčností, užitnými a estetickými vlastnostmi.
Jak postupovat při reklamaci?
Zboží reklamuje výhradně ten, kdo zboží objednal. V případě, že chcete zboží reklamovat, zašlete jej na naši adresu. Za zásilky zaslané na jinou adresu neručíme! Zásilky zaslané na dobírku nepřijímáme! Připojte tento Formulář, do kterého vyplňte všechny potřebné informace. Vždy připojte kontaktní údaje: telefonní číslo a email pro rychlé spojení v případě nesrovnalostí.
Vyřízení reklamace
Reklamace bude vyřízena v nejkratší možné době, nejdéle však v zákonné 30-ti denní lhůtě. Tato lhůta začíná běžet dnem doručení zásilky.
V případě uznané reklamace Vám vrátíme peníze převodem na Váš bankovní účet.
Postup při poškození zboží dopravcem
Doporučujeme zákazníkům, aby si pečlivě zkontrolovali dodané zboží již při přebírání zásilky od přepravce!

  • Pokud zásilka jeví známky poškození, přesvědčte se, zda je poškozeno i zboží a zda je zásilka kompletní!
  • Zásilku, která jeví známky poškození, vůbec nepřebírejte!
  • V případě, že je zboží poškozeno, i když nebyl obal porušený, je nutné o této záležitosti co nejdříve informovat přepravce nebo naši společnost.

ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Zakoupené zboží Vám z nějakého důvodu nevyhovuje? Špatná barva, materiál ... ? Nevadí!
Nepoužité a nepoškozené zboží můžete do 14-ti dnů od jeho převzetí vrátit nebo vyměnit bez udání důvodu a odstoupit tak od smlouvy.
Jak postupovat při vrácení zboží?
Vyplňte formulář, který byl přiložený v emailu a nepoužité, nepoškozené zpoží v původním obalu i s dalšími náležitostmi, které jsou součástí balení, jako dárek zdarma, dokumentace, návod apod. zašlete do 14 dnů od odstoupení zpět na naši adresu.
Vyřízení vrácení zboží
Pokud vracené zboží splňuje všechny výše uvedené požadavky, budou Vám peněžní prostředky vráceny nejpozději do 14-ti dnů po obdržení zboží. V případě poškozeného obalu, nutnosti čištění nebo např. chybějícího návodu, Vám bude vrácená částka snížena o tyto náklady, minimálně však o 100 Kč/ks.

V případě, že máte stížnost, můžete ji uplatnit mimosoudně na naší výše uvedené adrese nebo emailem. Informaci o vyřízení stížnosti zašleme na Vámi uvedenou adresu. Naše firma je oprávněna k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů a Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

ZÁRUČNÍ DOBA
Pokud není uvedeno jinak, záruční doba našeho zboží je 24 měsíců a počíná běžet okamžikem převzetí zboží zákazníkem.
 

OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
Naše společnost nakládá s Vašimi osobními údaji v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb., ve znění pozdějších předpisů. Jsme registrováni na Úřadě pro ochranu osobních údajů pod číslem 00063317.
Provedením objednávky, resp. registrace nebo přihlášením do eshopu (písemně, telefonicky, e-mailem, prostřednictvím SMS nebo www stránek) dáváte souhlas k tomu, aby Vámi uvedené osobní údaje byly zpracovány v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. (v účinném znění), v rámci činnosti naší společnosti, a to až do odvolání.
Osobní údaje budou zpracovány po dobu neurčitou, max po dobu 5 let.
Shromažďujeme jen údaje nezbytné k úspěšnému vyřízení objednávky a to především doručení zásilky. Jedná se o adresu, e-mailový a telefonní kontakt, v případě reklamace nebo vracení/výměny zboží to může být i bankovní účet. Poskytnutí osobních údajů je dobrovolné. Máte právo kdykoliv svůj souhlas písemně odvolat. Pokud si přejete svá data smazat, pošlete nám prosím email o svém rozhodnutí. Smazáním dat se zruší Váš uživatelský účet a Vaše registrace.
Máte právo na přístup k údajům, které se Vás týkají, a další práva dle § 21citovaného zákona, zejména právo požadovat opravu, doplnění, zablokování nebo zlikvidování osobních údajů.

COOKIES
K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. Informace o tom, jak náš web používáte, sdílíme se svými partnery působícími v oblasti sociálních médií, inzerce a analýz.
Co jsou cookies?
Cookies jsou krátké textové soubory vytvářené webovým serverem a ukládané v počítači prostřednictvím prohlížeče. Technicky jde o sérii kódů, podle kterých prohlížeč shromažďuje a následně odesílá informace o Vašem chování zpět na příslušný server.
Potřebujeme Váš souhlas s používáním cookies 
Na základě směrnice Evropského parlamentu a Rady 2009/136/ES, která novelizovala čl. 5 odst. 3 směrnice Evropského parlamentu a Rady 2002/58/ES, o zpracování osobních údajů a ochraně soukromí v odvětví elektronických komunikací, došlo k posílení ochrany uživatelů internetu, neboť se vyžaduje poskytnutí informací a získání souhlasu uživatele ještě před tím, než bude cookies uložena či bude získán přístup k již uchovaným informacím v počítači uživatele. Tato úprava byla zohledněna novelou zákona o elektronických komunikacích ve znění zákona č. 468/2011 Sb.