REKLAMACE

Zákazník má možnost využít lhůtu k uplatnění práva z odpovědnosti za vady prodané věci, a to v době do 24 měsíců od převzetí zboží. Záruka se vztahuje na všechny zjevné a skryté vady zboží, které nejsou slučitelné s jeho funkčností, užitnými a estetickými vlastnostmi.
Jak postupovat při reklamaci?
Zboží reklamuje výhradně ten, kdo zboží objednal. V případě, že chcete zboží reklamovat, zašlete jej na naši adresu. Za zásilky zaslané na jinou adresu neručíme! Zásilky zaslané na dobírku nepřijímáme! Připojte tento Formulář, do kterého vyplňte všechny potřebné informace. Vždy připojte kontaktní údaje: telefonní číslo a email pro rychlé spojení v případě nesrovnalostí.
Vyřízení reklamace
Reklamace bude vyřízena v nejkratší možné době, nejdéle však v zákonné 30-ti denní lhůtě. Tato lhůta začíná běžet dnem doručení zásilky.
V případě uznané reklamace Vám vrátíme peníze převodem na Váš bankovní účet.
Postup při poškození zboží dopravcem
Doporučujeme zákazníkům, aby si pečlivě zkontrolovali dodané zboží již při přebírání zásilky od přepravce!

  • Pokud zásilka jeví známky poškození, přesvědčte se, zda je poškozeno i zboží a zda je zásilka kompletní!
  • Zásilku, která jeví známky poškození, vůbec nepřebírejte!
  • V případě, že je zboží poškozeno, i když nebyl obal porušený, je nutné o této záležitosti co nejdříve informovat přepravce nebo naši společnost.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení